جارو شارژی شیائومی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 1 بهمن 1401
بازدید : 241
نویسنده : احمد

جارو شارژی شیائومی Xiaomi 70mai Swift PV01

جاروشارژیجارو شارژی شیائومی Xiaomi 70mai Swift PV01 و بطور کلی، خانواده جارو های شارژی، از جمله لوازم برقی هستند که وجود آنها در تمامی منازل ضروری و kalinab.com واجب تلقی میشود. هنگامی که کودک کوچک شما تکه های نان را در کنار میز غذا پخش کرد و برای تمیز کردن آن عجله داشتید، لازم نیست جارو برقی های مخزن دار بزرگ را به داخل اتاق بکشید. تنها با یک دستگاه کوچک شارژی میتوان به سرعت خرده های غذا را جمع آوری کرد. همانطور که میبینید این دسته از محصولات به جهت تسهیل امور در زندگی شما ساخته شده و کاربردی فراوان دارند. مهم ترین هدف در ساخت چنین محصول کوچک و سبکی، فراهم آوردن امکان استفاده از جارویی پرکاربرد در اتومبیل بوده است. بوسیله چنین دستگاه کوچکی، میتوان تمام نواحی داخلی اتومبیل و همچنین درز صندلی ها و تشک ها را عاری از آلودگی و اشغال کرد. تنها با سه ساعت شارژ دستگاه، زمان کافی برای نظافت کامل ماشین را در اختیار خواهید داشت.جارو شارژی ماشین شیائومی، دارای مشخصات دیگریست که در مقاله فروشگاه اینترنتی کالاموج، به آن اشاره خواهیم داشت.

  • وزن فوق سبک و قابل حمل
  • شارژدهی خوبی داره
  • قابلیت شارژ با کابل USB-C
  • فیلتراسیون 5 مرحله ای
  • مدت زمان دوام باتری در حالت قدرت کم: حداکثر 65 دقیقه
  • دوره دیده و مجرب
  • باطری مقاوم و پرقدرت
  • مکش مناسب

جاروشارژیجاروشارژی شیائومی مدل SSXCQ01XY بسیار فوق العاده می باشد. داخل اتومبیل یکی از پر دردسرترین مکانهایی است که نیاز به تمیزکاری دارد. تمیز کردن تمامی منافذ، فاصله بین صندلیها و داخل داشبورد به صورت دستی بسیار دشوار است و کارواش بردن ماشین نیز هزینه دارد. برای حل این مشکل کمپانی Xiaomi با ساخت دستگاه جارو شارژی اتومبیل 120 وات شیائومی Vacuum Cleaner باعث شده تا تمیز کردن فضای داخلی ماشین بسیار ساده و آسان شود. جارو برقی شارژی شیائومی Xiaomi Mi Vacuum Cleaner Mini دارای ابعاد 55×55×267 میلی متر بوده که به دلیل سایز کوچک و قابل حملی که دارد به راحتی در ماشین و کیف شما جا میشود. این جارو وکیوم به صورت استوانهای طراحی شده و در کنار وزن کم 0.5 کیلوگرمی برای گرفتن در دست بسیار ارگونومیک میباشد. برای روشن کردن این جارو باید دکمه پاور روی بدنه را فشار دهید و شروع به کار کنید. جنس بدنه این دستگاه از متریال ABS و PC بوده و چون در معرض ضربه قرار ندارد دوام بالایی خواهد داشت.

 

جاروشارژینظافت محیط زندگی و زدودن گرد و غبار از قدیم یکی از مهمترین کارها برای ما بوده است. جاروبرقی سالیان زیادی است که به یک وسیله ضروری در زندگی مدرن تبدیل شده ایت. تا قبل از اختراع جاروبرقی ما باید با جاروهای دستی آلودگیها را از سطوح و کف زمین پاک میکردیم که این کار انرژی جسمی و زمان زیادی را از ما میگرفت. اما جاروبرقی روند نظافت ما را متحول کرد. حالا چند سالی است که جاروهای شارژی نیز در میان ما بسیار محبوب شدهاند و استفاده از آنها روزبهروز فراگیرتر میشود. اگر قصد خرید جارو شارژی دارید، برای آشنایی بیشتر با این وسیله همراه ما باشید. جارو شارژی نسبت به جاروبرقی ابعاد و حجم کمتری دارد و فضای بسیار کمتری را اشغال میکند. همچنین وزن آن کمتر است و بهراحتی میتوانید آن را جابهجا کنید. جاروی شارژی دارای مخزن و یک دسته دارد که گرد و خاک و آلودگی را با قدرت مکش خود جمع کرده و در مخزن خود ذخیره میکند.

جارو شارژی شیائومی

جارو شارژیدر صورت برطرف نشدن ، می بایست آن را تخصصی تعمیر کرد که این کار ، در خانه ممکن نیست . ابتدا از پریز برق مطمئن شوید که جریان برق دارد . برای این کار می توانید دستگاه دیگری را به همان پریز متصل کنید ؛ اگر دستگاه کار کرد ، پریز مشکلی ندارد . سپس هر گونه مشکل ، خمیدگی و پارگی را در سیم و دوشاخه ی جاروشارژی برسی کنید و آن را برطرف کنید . اگر جارو در آن صورت هم روشن نشد ، بهتر است که توسط یک تعمیر کار مجرب مورد بررسی قرار داده شود . در صورت بروز هر گونه مشکلی در جارو شارژی ، بهتر است که با نمایندگی برند کالا تماس گرفته و از آنها در رابطه با تعمیر محصول خود کمک بخواهید . شما می توانید به صورت آنلاین و یا تلفنی با آنها صحبت کرده و در صورت لزوم از آنان تعمیر کار بخواهید تا بتوان از تخصص و تجربه ی آنها بهره برد .

چندین عامل برای تمیزی کامل وجود دارد.

جاروشارژیجارو شارژی بی سیم Deerma VC20 Pro به یک دستیار قابل اعتماد در خانه شما تبدیل خواهد شد. نسخه ارتقا یافته مدل VC20 است. مخزن آب تعبیه شده برای این جارو این امکان را فراهم کرده است از آن دستگاه به عنوان جارو، ماپ و ضد عفونی کننده استفاده کنید. جارو شارژی درما Deerma VC20 Pro با وجود کارایی بالا ، فقط 2.3 کیلوگرم وزن دارد و با یک بار شارژ 50 دقیقه کار می کند (برای مساحت 120 متر مربع کافی است). به راحتی می توانید در تمام مدت زمان تمیز کردن آن را در دست بگیرید (حتی کودک از پس آن برمی آید). علاوه بر این ، جارو برقی نسبتاً بی سر و صدا کار می کند، سطح صدا 75 دسی بل است ، بنابراین هیچ کس در خانه هنگام تمیز کردن احساس ناراحتی نخواهد کرد. چندین عامل برای تمیزی کامل وجود دارد. در مورد جاروبرقی ، نه تنها قدرت موتور و قدرت مکش مهم است ، بلکه تصفیه قابل اعتماد نیز مهم است.

تمیز کردن فضای داخل ماشین با همه پیچ و خم هایی که دارد خیلی کار راحتی نیست. به همین دلیل اکثر ما وقتی چیزی داخل ماشین میریزد سریع آن را به کارواش میبریم. اما جاروهای وکیومی مثل جارو شارژی ماشین شیائومی Xiaomi CoClean GXCQ Vacuum Cleaner هم گزینه مناسبی برای جمع کردن زباله های خشک هستند. جارو شارژی خودرو شیائومی Co Clean انقدر کوچک است که میتوانید به راحتی در فاصله بین دو صندلی ماشین جا سازی اش کنید. ارتفاع آن تنها 29.8 سانتی متر است و 7 سانتی متر قطر دارد. بسته به نوع ماشین میتوانید آن را در باکس درب های جلو ماشین یا داخل داشبورد هم نگه دارید تا همیشه در دسترس باشد. تیغ های فن مارپیچی به کار رفته در سیستم مکش این جارو میتوانند تا 5000 پاسکال مکش ایجاد کنند و با سرعت 32000rpm بچرخند. با این سرعت شما میتوانید تیغه های کاغذ، گرد و خاک، مو و سکه ها را هم به آسانی جمع کنید.

تصادفی جارو شارژی نکته

دسترسی به فضاهای مختلف در جاروهای برقی بهتر است یا جاروهای شارژی؟ هر کدام از جاروهای شارژی و برقی در تمیز کردن سطوح متفاوتی به کار می آیند. اما در هنگام خرید قطعا با این سوال مواجه می شویم که دسترسی به فضاهای مختلف در جاروبرقی بهتر است یا جاروشارژی؟ اما جاروهای شارژی با تعداد سری های مختلف و سبک بودن این امکان را دارند تا ریزترین ذرات را در هر جایی ببلعند. این جاروها شاید برای تمیز کردن زمین در حد جاروهای برقی نباشند، اما در تمیز کردن نقاطی که دسترسی به آن ها سخت است، بسیار کاربردی تر از جاروهای برقی هستند. جاروهای شارژی برای استفاده طولانی بهترند یا جاروهای برقی؟ جاروبرقی بخریم یا جارو شارژی؟ اگر خانه ای بزرگ دارید سعی می کنید به صورت مرتب به تمیزی آن بپردازید، حتما این سوال به ذهن شما خطور می کند که جاروهای شارژی برای استفاده طولانی بهتر هستند یا جاروهای برقی؟ در نتیجه برای تمیز کردن خانه با این جاروها باید یک یا دو بار هنگام کار آن ها را به شارژ بزنید.

این محصول از صفحه نمایش LED هوشمند برخوردار است.

با جارو شارژی ماشین و پمپ باد Lydsto شیائومی، تشخیص فشار تایر آسان است. هنگامی که فشار تایر کافی نیست، میتوانید مقدار فشار مورد انتظار را از پیش تعیین کرده، پمپ باد را روشن کرده و فشار از پیش تعیین شده را بدست کالی ناب آورید. پس از تنظیم فشار هوا، دستگاه به طور خودکار متوقف میشود. باد کردن سریع با فشار قوی 150PSI، طراحی عالی کانال مجاری هوا، پمپاژ مداوم و بدون گرم کردن از ویژگیهای این محصول است. طراحی فن خنک کننده داخلی و طراحی سوراخ تهویه، افزایش دما را در طی فرآیند پمپاژ بسیار کاهش میدهد و عملکرد کارآمد موتور را تضمین مینماید. با طراحی منحصر به فرد سیلندر، جریان هوای فوقالعاده 10 لیتر در دقیقه حاصل میشود و حداکثر فشار به 150PSI میرسد. این دستگاه با شارژ کامل میتواند به طور مداوم 2 تایر خودرو را پر کند. جارو شارژی ماشین و پمپ باد Lydsto شیائومی نه تنها میتواند فشار تایر ماشین را تنظیم کند بلکه انواع نیاز پمپاژ هوا را نیز برآورده میکند. این دستگاه برای ماشین، موتور سیکلت، دوچرخه، اسکوتر و توپ فوتبال یا والیبال قابل استفاده است. این محصول از صفحه نمایش LED هوشمند برخوردار است. دکمه لمسی را برای شروع به کار و یا توقف دستگاه لمس کنید. صفحه نمایش فشار هوا را با سه واحد فشار هوا KPa / PSI / Bar نمایش میدهد.

در Deerma VC20 Pro ، موتور با سیستم تصفیه HEPA تعبیه شده است. جارو شارژی درما با برس های مختلفی که دارد ، گرد و غبار را حتی از مکان های صعب العبور از بین می برند. این یک کمک خوب برای تمیز کردن فضای داخلی اتومبیل ، مبلمان، فرش ، سقف ، قفسه های بلند و غیره است. تصفیه هوا از طریق یک فیلتر HEPA کلاس H10 کلاس بالا انجام می شود. ذرات گرد و غبار با اندازه 0.3 میکرون در داخل فیلتر باقی مانده و هوای تمیز وارد اتاق می شود که تنفس آن آسان است. می توانید ضد عفونی کننده را در مخزن آب اضافه کنید ، در حالی کف را تمیز میکنید، ضد عفونی نیز میشود. با یک بار شارژ 50 دقیقه عمر باتری را تأمین کنید. سیستم هوشمند مدیریت باتری BMS ، میزان اتلاف باتری را در سطح پایین نگه می دارد. بدون هیچ سیم اضافه و درهم و برهم کردن می توانید همه جا را تمیز کنید. انرژی این جارو شارژی از طریق باتری لیتیوم یونی قابل شارژ با مقاومت بالا تامین میشود.

  1. نوع جارو: دستی
  2. طراحی منحصر به فرد
  3. جارو شارژی دستی اندازه بسیار کوچکی دارد
  4. جارو شارژی آ ا گ مدل CX8-2-80 O
  5. امکانات ظاهری

جارو شارژیجارو برقیهای استاده به دلیل داشتن کیسه بزرگتر و موتور پر قدرت وزن بیشتری دارند اما کارایی آنها نیز بهتر است به همین دلیل بسیار از افراد این نوع جاروها را ترجیح میدهند. سایر جاروها مثل جارو شارژی وزن سبکی دارند اما نمیتوانید برای تمیز کردن حجم زیادی از کثیفی از این مدل جاروها استفاده کنید. جارو شارژی معمولا برای انجام کارهای سبک گزینه مناسبی هستند. غلتک مویی یک گزینه عالی برای تمیز کردن محیط است البته وجود یا نبودن این گزینه بر روی جارو باید براساس کفپوش خانه مشخص شود. اگر قصد دارید کفپوش سرامیک یا پارکت را جارو بزنید وجود این غلتک میتواند باعث ایجاد خط و خش بر روی کفپوش شود. اما برای پاکسازی فرش، وجود غلتک مویی باعث تمیز شدن کامل گرد و غبار خواهد شد. این غلتک با حرکت بر روی فرش، انواع آلودگی، گرد و غبار، موی سر و … این فاکتور تعیین میکند که قبل از خالی کردن کامل سطل چقدر میتوانید از جارو برای تمیز کردن خانه استفاده کنید.

قبل از اینکه خیلی دیر شود در مورد جارو شارژی چه باید کرد

جارو شارژیافرادی که مشکلات تنفسی و آلرژی دارند، میتوانند بدون هیچگونه نگرانی از جاروهای شارژی مدرن که دارای فیلتهای با کیفیت هستند، استفاده کنند. توانهای مختلف موتوری که در انواع مدلهای جارو شارژی به کار رفته است، یکی از مشخصههای اصلی و مهم این محصولات به شمار میآید. قدرت کارکرد هر کدام از مدلهای جارو شارژی از برندهای مختلف، متناسب با توان موتوری آنها مشخص شده است. کاربرد باتریهای قدرتمند شارژی با ظرفیت بالا در این محصولات، باعث شده تا دستگاه در مدت زمان کوتاهی شارژ و مورد استفاده قرار گیرد. امکان تنظیم سرعت و مکش جاروهای شارژی توسط کاربر وجود دارد تا بتواند متناسب با شرایط خود بهترین استفاده را از دستگاه داشته باشد. ظرفیت مخزن در این نوع از جاروها با توجه به ابعاد و میزان کارکرد دستگاه متغیر است. نمونههای مدرن و حرفهای از جاروهای شارژی فضای کافی برای ذخیره کردن آشغال و گرد و غبار را دارند.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت کالی ناب.





:: موضوعات مرتبط: لوازم خانگی , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








وبلاگ تخصصی آموزشی و تکنولوژی به دنیای آموزش خوش آمدید... هر آنچه را که میخواهید اینجا یاد بگیرید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عاشقانه ها و آدرس delbaraneh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com